2018 går mot sitt slut.

 
 
 
 
Jag måste nog säga att året varit rätt tufft.
Jag har kämpat med smärta och sorg
Jag har saknat och gråtit
Jag har längtat och drömt om ljusare dagar
Jag har visst skrattat och varit lycklig
Jag har haft ljusa dagar
 
 
Jag har skrivit brev och jag har fått brev
Jag har umgåtts med vänner och släkt
Jag har läst mycket böcker och jag har lyssnat på mycket musik
Jag har visst haft ett bra år 2018
För såhär är ju livet , vi har mörka dagar och vi har ljusa dagar.
Mina mörkaste har jag gömt mig
 
Nu önskar jag mig MER ljusa dagar
Mindre känsla av ensamhet
Mycket kärlek och värme
 
Jag ger inga löften, 
Jag ger mig själv löftet att SE mig själ och ge mig själv lite mer klappar på axeln♥
Att säga minst en gång om dagen, JAG DUGER♥
 
Så slutar jag min blogg detta år
Lämnar några bilder som fyllt mitt hjärta med glädje och kärlek under året.
KRAM och KÄRLEK till Alla♥
 
 
 
 
♥♥♥
 
GOTT NYTT ÅR 
 
 
 
 
 
1 Ros marie:

skriven

Fint skrivet så är livet
toppar och dalar
kram på dej och ett gott nytt år 2019.

Svar: Kram på dig, gott nytt 2019♥️
Jajas Blogg

2 Anonym:

skriven

♥️♥️♥️

Svar: ♥♥♥
Jajas Blogg

3 Nettan P:

skriven

Känner igen mig och kan relatera till det det du skriver. Kramar i massor!! 💕💕💕

Svar: ♥♥♥
Jajas Blogg

Kommentera här: