Snälla ge mig kraft....atjooooooooooooo

 
Jag har en bacill i kroppen, huvudet är tungt, kroppen är tung, halsen gör ont, hela jag är FRUSEN.
Men jag ska inte gnälla, finns dom som hostat i veckor, snörvlat och varit riktigt risiga. MEN ,,,ohhh jag vill inte. Mina leder börjar alltid värka när förkylning är i kroppen , sen ska det ju sägas att jag har inte varit förkyld på mycket länge, så håll ut säger jag till mig själv. Gnäll inte, va inte så mesig, ta och snyt dig och ta en panodil. Ja, så har jag gjort idag,  har till och med tvingat mig ut på en promenad i solen, pärlat med Alvin och tittat på film med mannen. Jag får kraften av att vara TILLSAMMANS , då glömmer jag smärta och frusen kropp. 
Blir hemma några dagar och kurerar mig, så jag kan vara med på vårt 15 års jubileum på cafet på onsdag. Tänk att vi haft cafet i 15 år, jag var med när vi startade det. KAN bara inte vara sjuk på onsdag. Så nu blir det panodil och te och soffan och vila.
 
Håll tummarna att denna lilla gnällspik Jag får KRAFT genom Er som läser detta inlägg..hihihihi.
Skriv nått vet ja....så kanske jag får ännu mer kraft.
KRAM atjoooooooooooooooooooo håll er på avstånd
 
Jaja♥
 
1 Pia:

skriven

Bästa lilla Vän! Man blir inte sitt ’bästa jag’ när man är sjuk och gnälla lite, det hör till! 😘 Kurera dig nu, så är du ’snart på banan’ igen! Kram på dig! ♥️ Tänker på dig och längtar tills vi ses igen! /Pia

Svar:
Jajas Blogg

2 Anonym:

skriven

Kramar, kraft, krut å krya! 💕 👍 💪 🌹

Svar:
Jajas Blogg

Kommentera här: