Bör undvika för mycket salt...........

Hur gör man då när det är stora gråtdagen idag.
Förstår inte, bara tömmer och tömmer...
Bäst att ha munnen stängd.
För jag ska vara försiktig med salt.
(för mycket salt kan framkalla yrselanfall , Menieres sjukdom gillar INTE salt)
 
Tänk om tårar vore GULD istället!!!!!!
 
 
Torkar tårarna och sätter mig på bussen mot stan,
bassängträning och tro på bättring!!
 
 
1 Paula:

skriven

Såna dagar är blytunga. Håller om dej.....bär dej i mitt hjärta och i mina tankar.....
Styrke-och tröstekramar till dej, vännen!

Svar: Tack snälla,,, de värmer. Känns lite bättre ikväll. kram
Jajas Änglar

2 Ulla:

skriven

Kramar om,,,,

Svar: Tack,, de värmer..kram
Jajas Änglar

3 Agge:

skriven

Kramiz...♥

Svar: Tack, kram tillbaka...
Jajas Änglar

4 mickis:

skriven

*stor kram* till dig :-)

Hoppas det känns bättre ikväll? & vet du imorgon är en NY bättre dag :-)
Kram

Svar: Det känns lite bättre ikväll,,,, maken kom hem med en påse KOLASNÖREN, då blir JAJA glad. =) kram och tack... för din kram
Jajas Änglar

5 camilla:

skriven

usch för tunga dagar. Önskar jag hade kunnat skicka över lite av min energi jag haft idag. Åh vad underbart!
Hoppas din träning gick bra, själv körde jag järnet i bassängen nu ikväll. skönt.
Kram kram

Svar: Jag tar stegen som är min räddare, du puttar på jag känner det. TACK... kramiz
Jajas Änglar

Kommentera här: