Håll modet upp....

Satat i gatan var jag kämpar med just detta.....HÅLL MODET UPPE JAJA!!!
Mina tankar är inte få... ojojoj. Rena bikupan i huvudet.
Inte konstigt att man blir sååååå trött.
 
Jag är ju LYCKLIG,.... jag har allt vad jag behöver.
Varför denna .... sorg....rastlöshet....ensamhet....smärta
 
Varför känns det som att mitt liv är en stor PRÖVNING!
Undra om jag får godkänt?????????????
 
 
NOG om dom tankarna....
Nu till något som lyfter mig lite.....  SOLEN!
Vi har haft sol i två dagar... halleluja va underbart det är.
Solen får oss att lyfta upp huvudet, att se varandra när vi råkas ute. Ett leende och man känner sig så varm och glad. Tänk att några solstrålar kan göra så mycket.
Nu snart....nu snart har vi våren här ...och sim salabim så blev det sommar!
TJEJER... är det nu vi ska fixa till oss.... ???  
hihihihih
 
 
PUSS från mig
Jaja
 
 
1 mickis:

skriven

Jag förstår hur du menar för varje dag är en prövning när man har värk tycker jag...

Ja ta nu & piffa till dig snart är den här VÅREN :-)
Kram

Svar:
Jajas Blogg

2 Fia:

skriven

Japp. Igår klippte jag mig och gjorde fotvård och idag rakade jag benen... ;) Kram min vän!

Svar:
Jajas Blogg

3 mufflo:

skriven

I love that picture...........

Svar:
Jajas Blogg

4 Nettan P:

skriven

Vad jag skrattade när jag sista bilden!!! Kunde vara jag. Var tvungen att låna makens rakapparat för att fixa förarbetet innan rakhyveln. :$ Vinterpäls.....

Svar: hahahah.... jag har ärvt L:s gamla rakapparat! =O)
Jajas Blogg

Kommentera här: