Mår så gott bland mina vänner ♥

 
 
En helg på landet med mycket sol och värme.
En helg på landet med mycket skratt och värme.
En helg på landet med goa vänner VÄRMER.
 
Ja, i helgen var det vår tur att ha en liten fest för gamla goa vänner.
Vi är vänner sen mellanstadiet, vi är vänner sen tonårstiden.
VI är liksom vänner genom stor del av vårt liv.
 
Det är så , nästan lite HELIGT.
Det där att umgås med människor som man träffat till och från sen man var barn.
Det är annorlunda, det är så mycket frihet på något sett. 
Vet inte om ni förstår hur jag menar, men det är för mig som en stor klump som släpper när vi ses.
JAG är JAG.
Vi känner och vet så mycket om varandra.
Inga förklaringar behövs, inga ursäkter, inget.
Man bara är!
 
TACK för det vänner, tack för en läkande helg för mig.
 
De sista helgerna har det varit jobbigt att packa och åka hem från landet.
Jag har äntligen hittat lite ro där.
 
(om jag håller mig hos oss, när jag går till Sannas stuga kryper det i mig och jag vill bara gå hem) =(
 
 
En dag i taget, sorg och saknad har inga bestämda dagar, läktiden rår ingen över.
En dag i taget!
♥♥♥
 
Den här bilden VET jag att Sanna hade skrattat hysteriskt till. Vi pratade mycket om tiden på landet, skrattade och tänkte på när vi går i pension ( det är lång tid kvar !!), när vi skulle sitta på verandan och ta en drink, prata om strunt och sedan gunga oss fram till stranden för att ta oss dagen dopp.
Kan tänka mig att vi hade sett ut såhär då.. Sanna stod för bikini, jag har alltid baddräkt.
♥♥♥
 
 
 
Livet blir inte som man tänkt sig ibland....  men när jag går våra promenader på landet då är hon med mig, jag hör henne, jag vet precis vad vi skulle pratat om.
♥♥♥
 

Kommentera här: