Sluta aldrig prata.........

Hos mig stormar vindar med kroppslig smärta och en själ som varit lite för mycket utsatt av sorg.
Jag vet att jag inte är ensam med bekymmer, smärta och oro.
Men jag vet ,,, att jag kämpar både för mig och för mina nära och kära.
För jag kan GE även om jag själv är i behov att FÅ.
För mig finns ingen tvekan. 
Jag är och förblir en Givare (om jag får säga det själv)
 
Vill bara säga en sak som jag lärt mig i mitt liv, 
samtalet är A och O.
Att kunna lyssna och prata. 
Att våga be om samtal och att acceptera varandras olika sidor.
Att inte döma , för ingen är lika, vi beter oss olika vid olika situationer.
Att få bli bekräftad och bekräfta.
Så för mig är SAMTALET det viktigaste av allt. 
I ett äktenskap  (super viktigt)
I en vänskap.
 
Oh,, jag kan inte hålla tråden riktigt. Det är så mycket som rör sig i mitt huvud.
 
Störst av allt är KÄRLEKEN ♥
 
 
 
Ge Dig en stund och lyssna på denna TEXT.
♥♥♥
 
Kärlek till Er alla
♥♥♥
 
 
 
1 ULLA:

skriven

KRAM

Svar:
Jajas Blogg

Kommentera här: