Oj va tiden går.....

 
 
Nu var det ett tag sedan jag var här och skrev lite. 
Sommar och snart höst, gillar båda årstiderna faktist.
Nu blir det snart kul att fotografera lite ute, färgerna som exploderar i träden.
Jag bara älskar det.
Gillar även luften och den där första morgonen när frosten varit framme. 
.
Ja, känslorna är blandade.
Men det är så i hela livet, ena dagen så,
 andra så och så kom tredjedagen med massor utav skratt.
hahahaha,,,,, vilket bladder det blev här.
Jag är liksom både på och av och glad och ledsen idag. Kör rubbet .
Men det är så mitt liv är nu. Mer och mer vill jag också våga visa det, inte ursäkta mig.
Det HÄR är jag,,, gilla det eller gå din väg.
Önskar jag kunde be mer om hjälp, kanske inte alltid om fysisk hjälp med saker. 
Utan hjälp att fylla min dag, att inte behöva vara ensam. 
Jag hatar ensamhet och tystnad. 
Dagarna kan bli väldigt långa ibland, maken är i stockholm,
sonen jobbar borta på veckorna (flyttar för gott om ca 1 månad)
Ja, och här sitter jag och känner mig ensam.
 
Tog mig till bassängträningen idag, första gången på flera månader. 
Tänkte att NU kan jag kanske hitta nån att småprata med.
Men näää, kom ihåg det när jag var på plats, VI SMÅPRATAR INTE PÅ TRÄNING.
Antingen säger man inget, nickar HEJ eller så snackar man så in i den , mest massa skit om folk och så sjukdomar förstås. NÄ, då är jag hellre tyst.
Glad ivarje fall att jag kommit igång med min träning. 
Varm pool är kanon för min kropp.
Nu tackar jag för mig och min lilla pratstund.
 
Ha de.
Jaja♥
 
 
1 finasmammis:

skriven

Jag får också tacka för pratstunden! Här börjar päronen så sakta ramla ner på marken. De är inte mogna än men om ett par tre veckor kanske det är dags för att äta päronpaj tillsammans!
Kram från Elvy

Svar: Låter härligt med päronpaj. Nästa gång jag åker till landet blir sista helgen i september. Kanske vi kan titta förbi på fika med päronpaj dååååå♥ Kramiz
Jajas Blogg

Kommentera här: