Orkeslös ,,,,

Det som är nära, är här och nu


Det som är i fjärran , vet vi inget om


Just nu känner jag som jag inte vill vara någonstans



Mamma tog min hand flera gånger igår och sa: pelkää ( rädd ) 😢


Mamma pratar knappt något längre, ljud och något ord då och då.


Oh, mamma, jag måste alltså försöka förstå vad du är rädd för. 




Är det så mamma att nu är du Där,,, att du vill släppa taget,,, men är rädd?😢😔


Jag gör allt jag kan, jag tröstar och håller om dig, men inom mig växer förtvivlan 😳




Idag på jobbet kände jag,,,,, NEJ jag skiter i det här. Löneförhandling, datasystem, kyrkoval,,, det finns inte plats i mitt liv nu, hade lust att bara ställa mig upp och gå. Till slut gjorde jag det, jag orkade inte vara med till slutet av mötet.



❤️ JAJA

Skriv inläggstext 

1 finasmammis:

skriven

Kramar till dej!

Svar:
Jajas Blogg

2 Anonym:

skriven

Gör det du mår bra av för din skull, de andra får klara sig ändå. LIVET går först! Kramar!

Svar:
Jajas Blogg

Kommentera här: