När det vänder,,,,

 
Nu äntligen har det mörka lämnat oss, ljuset är tillbaka, värmen kommer och allt börjar liksom leva igen. Människor kommer ut från sina små bon, människor ser gladare ut, ja allt blir liksom lättare.
Just nu längtar jag otroligt mycket till att få öppna våran stuga, att vädra ut vintern , släppa in våren. 
 
I år blir det NYA sängar, hahahaha, nu behöver vi inte turas om att sova i den "bästa" sängen, hahaha. NU får vi var sin NY säng.
Jag har också köpt nytt överkast, påslakan och gardiner ♥ 
Köper inte ofta något nytt till stugan, gillar loppis fynd o s v.
En stuga ska vara en stuga , om ni förstår hur jag menar , hihihi.
Men som sagt, i år blir det lite nytt i textiler, sen får det vara som förut.
I år kanske vi kommer få ännu mer ro i själen när vi är där. 
Jag behöver inte vara orolig för mamma och vilja åka hem hela tiden för att se till henne. För nu har mamma fått Ro och hon och pappa kan följa Mig/0ss från sin himmel.
♥♥♥
 
 
 
 ♥♥♥
 
 
Kram ♥Jaja♥
 

 
1 Pia:

skriven

Jag känner likadant, att jag äntligen kan stanna och vara på Landet, utan oro eller stress... Härligt, Jaana, vi får ses över sommaren, en dag på Ert Land och en dag på Vårt! ♥️ Massor av kramar!

Svar:
Jajas Blogg

Kommentera här: