Atjoooooo

Men hallå, hur mycket pollen finns det i luften just nu??
Atjoooo 🤧och så kli  kli i 👀ögonen!!
Lite extra🌬🌾vind idag också, känns som det är OK att stanna inne👍🏼

Men jag är ganska så trött på att vara inne. 
Har i princip varit inne sedan den 8 april🥺
Träffat några vänner då och då, men jag känner att det är ganska jobbigt 
med social kontakt nu.🙈
Så snabbt man tappar lusten till allt. Ensam är inte stark , det är nått som
är säkert!!!
Självkänslan är i botten. 

Men i allt detta försöker jag planera mitt liv och tro på bättring.

✅ Planerat med chef , ska försöka börja jobba nästa vecka
✅ Balanstränar med promenader som innebär mycket Titta 👀på naturen🌲🐜 ↕️↔️🔄⤵️↪️↩️🦋🐝 åt alla möjliga håll. 
✅ Cyklar lite varje dag🚴‍♀️✌️
✅ Bokat träff med en vän som ska lära mig några yoga övningar som ska stärka mig psykiskt och fysiskt, några i taget🙏✨




(null)
  
Den här bilden ger mig kraft, när jag såg solen stråla starkt på stubben kände jag direkt att DÄR vill jag sitta🥰🙏✨ där kommer jag få energi.
Och det fick jag, precis innan hade jag varit väldigt yr, efter stunden på stubben kände jag mig så lätt och glad och lugn.

Skogen , naturen är så läkande♥️✨🙏

Mina tankar just nu, kram på Er💛✨
1 Nettan P:

skriven

Kramar tillbaka till dig❣️❣️

Svar:
Jaana Björk

Kommentera här: