Drömmar som ligger kvar...


(null)
Bild: jaja


Efter flera nätter utan sömn , nån timma på morgonkvisten .
Ja, efter dessa dygn så kommer äntligen sömnen tillbaka och jag har fått två nätter med rätt OK sömn.
Men HJÄLP vad jag drömmer. 
Inatt flyttade vi till ett hus som var jättestort , i huset bodde flera av våra vänner också. 
Men det fanns så mycket saker kvar  i huset. Saker som var fina och saker som var mindre fina.
 Jag drömmer ofta så i mina drömmar om flytt, alltid massa saker kvar i det nya . 
Funderar kring det ? Vad beror det på.?
I den här drömmen fanns alltså flera av våra vänner i sammma hus, 
Men Ingen ville umgås med oss. Jag var så nedstämd och lessen , försökte verkligen få vara med, men blev bortvisad.
Den känslan har följt mig idag😞

Så är det ofta för mig att när jag drömt jobbiga , jag bär med mig det hela dagen.
Ibland kommer jag inte ihåg vad jag drömt , men när jag vaknar så Känner jag i hela mig att drömmen är med mig.
😰
Tack och lov..... bröts mina tankar och nedstämdhet av att min vän Emma kom och hälsade på.🥰 
Jag fick annat att tänka på och vi fick en fin stund tillsammans . 🥰

(null)

Nu har den här veckan snart gått och för mig innebär det att jag närmar mig min operation mer o mer. Om dom nu håller vad de lovat, att det blir inom 4 veckor,,, då är det 2 veckor kvar.😕
Men, vi får se.
(null)

Bild: Håller min hand på mitt TRÄD och hoppas på kraft.


Nu dax att fixa kvällsmat och sen krypa upp i soffan. Maken är tillbaka från stor staden , imorgon jobbar han hemma. De gillar jag🥰👍🏼

Ha de gott mina vänner.
Kramiz
Jaja♥️


Kommentera här: