Från Glad till Låg...

 
Lördag och vi tar en liten loppis runda.Jag letar efter gamla kaffekoppar som gärna får vara lite gulaktiga i färgen, så dom passar med svärmors assietter .  Men bara för man vill ha det just nu så hittar jag inga.
Annars har jag sett dom överallt på loppis, märkligt.
Men jag hittade EN kopp ivarje fall😉👍🏼 5 kr. Hittade 4 st söta små äggkoppar, a 5 kr st och en vacker vas, att ha blåbärsris i eller vitsippor när dom kommer. Jag älskar gamla tunga vaser med något vackert mönster på.🥰
 
 
 
 
Mitt i letandet så får jag magsmärtor 😰😖
Vi får till slut avsluta vår lilla Loppisrunda. Behöver komma hem och lägga mig.
Mår lite illa och det värker som värsta mensvärken. 
Jag blir så ledsen, hade sett fram emot lite shopping med min kära make.
Men men, jag får glädjas åt att jag hann hitta lite fynd♥️
 
 
Nu har jag vilat med värmedyna. Ätit en god middag som maken gjort.
Tillbaka i sängen för ytterligare värmedyna och vila. Smärtorna kommer och går.
 
Målade en bild nyss på min iPad .
Ibland kan jag känna mig såhär fast jag är fullt påklädd.
Jag är inget bra på att måla såhär , men tycker känslan träder fram✨
 
 
 
🖤🖤🖤
kram
Jaja
 
 
 
1 Pia:

skriven

Åh, min vän, så tråkigt... 😞 tänker på Dig! ♥️ Kramis

Svar: ♥️
Jaana Björk

2 Anonym:

skriven

Stor kram och varma tankar från Gunnel❤️💪🌷🌞🤗

Svar: ♥️
Jaana Björk

Kommentera här: