Allt kan vända så fort....

(null)
Nu är jag hemma efter 6 dagars sjukvård.
Vår helg på landet var härlig , varmt, mycket bad , vila och lite mingel men vänner ....med Avstånd!
Somnade helt frisk!
Vaknade på söndagen med över 40 grader i feber.
Orkar inte skriva om allt , men ambulanssjukvårdare kom och kollade mig och vi beslutade att det var ok att åka mot Linköping , sjukhuset, (1 tim resa)
2 turer blev det söndag & måndag tillbaka kolla nya prover .
Crp 29, nästa dag 220 och på kvällen åkte vi in igen då jag var sååå dålig , crp (snabbsänka) 260🙈
Nu blev det inläggning, antibiotika direkt i blodet .

Hjälp så dålig jag va ett tag.

MEN nu är jag hemma😀
En infektion i foten (bakterie / rosfeber) 
Antibiotika kur fortsätter med 💊tablett
Högläge i 2 veckor, stilla! Sen får jag gå ut och gå lite försiktigt.

Min fot har minskat i storlek 🙏🏼🦶🏼
Jag har ingen feber längre!

Sakta 🐌🐌🐌 blir jag bättre!💚

Kraftlös - Trött - värk ..... men de kommer ordna sig.
Min fantastiska make ♥️ pysslar om och tröstar♥️

En dag i taget...🐌🐌🐌🐌

Slutar med en bild som jag tog veckan innan allt tokigt hände.

(null)

K R A M

Va rädda om Er♥️
Jaja

Kommentera här: