När jag blev mamma...

Igår firades Mors Dag💗 
Jag tänkte mycket på alla mammor igår. 
Mammor som blir firade, mammor som inte blir firade, mammor som inte finns hos oss längre .
Innan jag fick barn firade vi lite ändå, för jag var Matte till vår tax oscar. Han var ju vårt barn🥰🐶.
För det är just det jag tänkte på igår, man kan fira denna dag oavsett.

För mig tog det 8 år innan jag fick barn, min graviditet varade inte i 9 månader utan 3 år.
Helgen efter midsommar 1992 ringde telefonen och vi fick beskedet att vi fått en pojke, 7 dagar gammal.   10 dagar efter det beskedet satt vi på flyget mot Hanoi Vietnam .
En lång väntan men så värd att vänta på♥️
Jag är mamma till världens finaste kille 🥰 som snart fyller 28 år.
Min resa till att bli mamma blev min längsta resa jag gjort🥰
Så mycket jag hade längtat efter att få hålla vår son  i min famn .
Jag kommer aldrig glömma när jag fick A i min famn på sjukhuset ,
det var kärlek vid första ögonkastet ♥️ 
Jag är så lycklig att just  jag fick bli hans mamma♥️

När jag sa till min son igår just dom orden: Jag är så lycklig att just jag fick bli din mamma , svarade han : Jag med , 100% ♥️

Då känner man hur hjärtat svämmar över av värme och kärlek♥️🙏♥️

♥️Nu och för alltid är jag mamma till världens finaste son♥️
I med och motgång står jag bredvid och finns för honom.
Alltid ♥️

(null)

Lyckliga föräldrar 1992

(null)

Liten son i pappas famn 🥰✨



1 Pia:

skriven

Fantastiskt! 🥰

Svar: ♥️
Jaana Björk

Kommentera här: