Vitsippor - Humlor - Ljus&Mörker och Rumpor

 
Jag tänker mycket på våren, vet inte om jag vill att den ska vara här NU, men jag tänker mycket på ljuset, dofterna , blommorna som börjar vakna till liv.
Jo...jag längtar DIT♥
 
 
♥ 
 
 
 
Jag tänker även mycket på mörker och ljus.
Trivs i båda tankarna.
Börjar oftast i den mörka tanken,
sen leds jag ofta mot ljuset.
 
Ljuset segrar alltid på något sett så är det så.
 
 
Jag ser på mina bilder i mobilen,
jag rensar och tvekar när jag ska klicka på radera.
Jag blir osäker, tänk om jag ångrar mig.
Så trycker jag Radera - och det kändes bra.
 
 
 
Kan ju inte spara på 50 bilder på humlor och deras SÖTA rumpor, hahahah.
 
 
 
 
Ser Ni på bilden, dom har olika rumpor som VI också har. hahahha
Ingen rumpa är den andra lik.
hahahahha
 
 
 
Jag känner mig sliten till och från
Jag känner mig torr och gammal
Jag känner en tomhet.
 
Låter känslan få vara där, de är OK.
 
 
 
Sen skakar jag av mig den, tittar på mina bilder i mobilen,
tittar på en video film på Juni (min brors barnbarn) när hon dansar till Drakens dans och så blir jag GLAD och Varm. ♥
 
 
Tror jag tar och dansar lite ,
letar fram en skön låt och dansar loss.... 
 
Va rädda om ER♥
Kram 
Jaja
 
 
1 Anonym:

skriven

Min första bild på vårblommor på insta förra året var 3 mars, inte långt kvar!!!!


Svar: härligt.....♥
Jaana Björk

Kommentera här: